KLAGER
Nedenstående tekst informerer på en mere letlæselig og overskuelig måde end købsbetingelserne, hvad der gælder i tilfælde af en klage. Købsbetingelserne kan indeholde flere oplysninger, der ikke findes her.
Hvis du vil returnere et beskadiget produkt, skal du kontakte kundeservice@teknikproffset.dk, du vil derefter modtage en gratis returforsendelsesnota og kan returnere produktet til fejlfinding. Vi accepterer ikke nogle produkter som returvarer, men erstatter i stedet produktet med det samme, i så fald vises dette, når du kontakter os.
Hvis vi vurderer, at produktet ikke er påvirket af fejl, der er omfattet af fabriksgarantien, returneres produktet til dig mod forsendelsesomkostninger for returrejse på 150 kr. Inklusive moms.
Inden kunden kan blive opkrævet for reparations- eller fejlfindingsomkostninger, vil kunden blive kontaktet og anmodet.
Klager over en vare skal indsendes inden for en rimelig tid fra det øjeblik, du som kunde opdagede fejlen. Retten til at klage over en vare udløber under alle omstændigheder efter 3 år.
For at undgå unødvendige klager er det en god idé først at kontakte produktproducenten af produktet for at få support/assistance.
Ved at annoncere et produkt hos os accepterer du vores klage og garantibetingelser.
I tilfælde af tvister modtager Teknikproffset.se ARNs anbefalinger.
ARNs kontaktoplysninger
Postadress:ARN
Box 174
101 23 Stockholm
Sverige